środa, 18 marca 2015

Dzięki pewnej Małgorzacie dowiedziałam się o nieprzeciętnej akcji, nieprzeciętnego człowieka...
Pewna Pani, znana z doskonałych zdjęć, dała się poznać z jeszcze jednej strony. Otóż postanowiła dać coś bezinteresownie.

Zastanawiałam się długo, czy byłabym wstanie, ot tak podjąć tak wspaniałą inicjatywę. 
Dziś chyba tak, mimo że czasu nie ma w nadmiarze...
Kilka lat temu? Mogłoby mi to przez myśl przejść..ale czy szukałabym czasu, żeby to zrealizować...
hmmm... Czy zmieniły mnie skośne oczy naszej córki,czy po prostu (i aż) rodzicielstwo?


JA JUŻ ZGŁOSIŁAM!
....Zgłosiłam, całą grupę dzieciaków!



Pani Joanno! Wiara w Ludzi przywrócona!
Sercem i duchem wspieram akcję!
Pozwalam sobie ukraść afisz z FB (którego użytkownikiem nie jestem);)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz